Park Inn by Radisson Poznań

by Monika

Hotel Park Inn by Radisson w centrum Poznania [współpracareklamowa]. 3h30m autem z Warszawy. Parking podziemny płatny, my parkowaliśmy na ulicy obok (Google Maps).

Hotel położony jest na Starym Mieście, 5 min spacerem od Rynku przy spokojnej ulicy. Wszystko było jak zwykle w punkt – bardzo miła hotelowa restauracja, która może konkurować z okolicznymi knajpkami, bezpretensjonalność, fajna siłownia, obsługa, czystość pokoi i naprawdę rewelacyjne śniadania (chociażby tak szerokiej oferty dla wegan nie widziałam w żadnym innym hotelu).

Jednak najwięcej punktów hotel zgarnął u mnie zasłonami – grubymi, zaciemniającymi, nieprzepuszczającymi światła. Zrozumie mnie każdy rodzic, który musiał na wakacjach o 5.30 rano przekonywać swoje dziecko, że wiem, że jest jasno, kochanie, ale to nie znaczy, że już wstajemy i zamknij oczka, spróbuj jeszcze poleżeć, błagam cię, i nie, nie będziemy się teraz bawić w wyścigi.

Spędziliśmy tu trzy dni w dwuczęściowym pokoju rodzinnym, idealnym dla naszej piątki. Zwiedziliśmy Stare Miasto, Ogród Botaniczny i kładkę w koronach drzew nad Szklarką. Hotel jest przyjazny dla psów i wózków.

Post powstał we współpracy z Park Inn by Radisson Poznań.

Z tej samej kategorii

Ta strona korzysta z plików cookies, by poznać lepiej naszych użytkowników. W każdej chwili można dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Akceptuję